Bunun yanısıra,pazarlamayı çağdaş biçimde uygulayabilmek ve dünya ayakkabı sektörünü yakından takip edebilmek adına fuarlar düzenlenmiş ve şirket Avrupa’daki pek çok fuarda yer almıştır. Adam Ayakkabı günümüzde de fabrika düzeyinde fiziksel yapılanmayı geliştirmek, idari alanda kurumsal yapıyı tamamlamak, imalat teknolojisinde ve kalitede tüm yenilikleri takip etmek ve uygulamak ve hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarında rekabet içinde olmak için çalışmalarına devam etmektedir.

alan

Adam Ayakkabı, Türkiye’nin önde gelen, tekstil perakende firmalarına ayakkabı üretimi ve tedariğindeki başarısından yola çıkarak, 2004 yılında kendi markası “Adam” ile perakende satış sektörüne giriş yapmıştır. Türkiye, İstanbul’da 3, Rusya Petersburg’da 5 mağazasıyla ayakkabı perakende sektöründe yerini almıştır. Bu alanda yatırımlarına devam eden Adam Ayakkabı yeni şube açılımlarıyla, perakende sektöründe de önde gelen bir ayakkabı firması olmayı hedeflemektedir.

Anasayfa